22.2
18:53

Έκλεψαν 600.000 ευρώ απ’ το Δημόσιο

AEK1924.gr team
Έκλεψαν 600.000 ευρώ απ’ το Δημόσιο

Θηλυκή συμμορία κατέκλεψε το δημόσιο, μέσω εικονικών συντάξεων. Πώς δρούσε το κύκλωμα στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους. Σε εξέλιξη οι έρευνες

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Μία συνταξιούχος, μία πρώην υπάλληλος αλλά και μία υπάλληλος σε αργία του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους είχαν συστήσει σπείρα και έκλεβαν το δημόσιο.
Συνελήφθησαν επίσης και άλλοι τρεις πολίτες, από αστυνομικούς της Υπηρεσίας Εσωτερικών Υποθέσεων.

Από κοινού, οι τρεις γυναίκες και οι συνεργοί τους, εμφανίζονται να συμμετείχαν σε δύο σπείρες οι οποίες έκαναν το εξής:
Εκταμίευαν χρήματα μέσω εικονικών συντάξεων και έτσι είχαν κατορθώσει να κλέψουν από το Δημόσιο, μόνο τον τελευταίο χρόνο, πάνω από 600.000 ευρώ.
Οι έρευνες συνεχίζονται και θα ακολουθήσουν ανακοινώσεις από την ΕΛΑΣ.
Πηγή: news247gr

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement