11.2
11:26

Θεσσαλονίκη: Τηλεφώνημα για βόμβα στα δικαστήρια

AEK1924.gr team
Θεσσαλονίκη: Τηλεφώνημα για βόμβα στα δικαστήρια

Άγνωστος τηλεφώνησε το πρωί στην εφημερίδα Αγγελιοφόρος και ενημέρωσε πως έχει τοποθετηθεί βόμβα στα δικαστήρια Θεσσαλονίκης

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Άγνωστος τηλεφώνησε στις 10:35 στην εφημερίδα “Αγγελιοφόρος” και ενημέρωσε για τοποθέτηση εκρηκτικού μηχανισμού στα δικαστήρια Θεσσαλονίκης, δίνοντας χρονικό περιθώριο 2 ωρών.

Επί τόπου έσπευσαν άντρες του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών, οι οποίοι κι ελέγχουν το χώρο, χωρίς να τον εκκενώσουν.

Οι δρόμοι γύρω από το Μέγαρο δεν έχουν αποκλειστεί.

Πηγή: news247.gr

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement