
Μήνυμα ενότητας απέστειλε μέσω του προφίλ του στο facebook ο Ντέμης Νικολαΐδης, καλώντας τους φίλους της ΑΕΚ να δώσουν δυναμικό παρών στο ματς του Σαββάτου(16/2) με αντίπαλο τον ΠΑΟΚ.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο Ντέμης Νικολαΐδης μετά τη νίκη της ΑΕΚ στην Κέρκυρα ανέβασε στο προφίλ που διατηρεί σε σελίδα κοινωνικής διαδικτύωσης το μήνυμα: «Σάββατο όλοι γήπεδο».
Με αυτό το μήνυμα ο «Ντεμίνιο» έκανε κάλεσμα στον κόσμο της Ένωσης να δώσει το παρών στο κρίσιμο παιχνίδι του Σαββάτου με τον ΠΑΟΚ