10.2
10:49

Γκαζάκια σε δημοτική αστυνομία και μολότοφ κατά ΜΑΤ

AEK1924.gr team
Γκαζάκια σε δημοτική αστυνομία και μολότοφ κατά ΜΑΤ

Άγνωστοι τοποθέτησαν γκαζάκια στη δημοτική αστυνομία της Νέας Ιωνίας, ενώ στα Εξάρχεια κάποιοι πέταξαν μολότοφ κατά διμοιρίας των ΜΑΤ.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Δύο διαφορετικά περιστατικά βίας που φέρονται να σχετίζονται με τον αντιεξουσιαστικό χώρο περιλαμβάνει το αστυνομικό δελτίο.

Στην πρώτη περίπτωση, λίγο μετά τα μεσάνυχτα πολυπληθής ομάδα νεαρών (περίπου 30) επιτέθηκε σε διμοιρία των ΜΑΤ που βρισκόταν στη συμβολή των οδών Ιπποκράτους και Ναυαρίνου, απέναντι από τα γραφεία του ΠΑΣΟΚ.

Οι αστυνομικοί δέχθηκαν βόμβες μολότοφ, από τις οποίες ωστόσο δεν υπήρξε κάποιος τραυματισμός, παρά μόνο φθορές σε σταθμευμένα Ι.Χ.

Στη συνέχεια οι νεαροί διέφυγαν στα γύρω στενά.

Το δεύτερο συμβάν καταγράφηκε στη Νέα Ιωνία, όπου άγνωστοι τοποθέτησαν εκρηκτικό/εμπρηστικό μηχανισμό με γκαζάκια στο κτίριο όπου στεγάζεται η Δημοτική Αστυνομία του Δήμου.

Από την έκρηξη και τη φωτιά προκλήθηκαν ζημιές στην είσοδο του κτιρίου.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement