02.2
08:08

Στη Θεσσαλονίκη για το «διπλό»

AEK1924.gr team
Στη Θεσσαλονίκη για το «διπλό»

Τα κορίτσια της ΑΕΚ ταξίδεψαν στην Θεσσαλονίκη εκεί όπου θα αντιμετωπίσουν (19:30) τον Ηρακλή

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Η γυναικεία ομάδα βόλεϊ φιλοξενείται σήμερα (19:30) από τον Ηρακλή στην Θεσσαλονίκη και έχουν στόχο τη νίκη που θα τις κρατήσει τέσσερις βαθμούς μακριά από τον δεύτερο Ολυμπιακό. Οι «κιτρινόμαυρες» θέλουν να επιστρέψουν στις καλές εμφανίσεις και γι αυτόν τον λόγο προετοιμάστηκαν με τον καλύτερο τρόπο μέσα στην εβδομάδα.

Ο Απόστολος Οικονόμου υπολογίζει κανονικά τις Αθηνά Παπαφωτίου και Σόνια Μποροβίντσεκ, ενώ δεν αντιμετωπίζει άλλα αγωνιστικά προβλήματα. 

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement