
Η γυναικεία ομάδα βόλεϊ της ΑΕΚ πέρασε σαν… σίφουνας από το Κατσάνειο επικρατώντας 3-0 σετ του Ηρακλή.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του AEK1924.gr στην Google
Τα κορίτσια του Αποστόλη Οικονόμου μπήκαν δυνατά από την αρχή στο ματς και πήραν εύκολα το πρώτο σετ με 15-25.
Στο δεύτερο σετ ο Ηρακλής προσπάθησε να αντιδράσει, πίεσε στην υποδοχή αλλά και πάλι η ΑΕΚ ήταν αυτή που έφτασε πρώτη τους 25 πόντους (22-25), κάνοντας το 2-0.
Στο τρίτο σετ οι «κιτρινόμαυρες» ξεκίνησαν άσχημα το ματς, και βρέθηκαν πίσω στο σκορ με 7-2, και 16-10. Ωστόσο, κάπου εκεί η Ένωση αντέδρασε και πήρε τη νίκη με 21-25.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO