
Μετά το σημερινό ρεπό οι αθλητές της Ένωσης αύριο επιστρέφουν στις προπονήσεις
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο τεχνικός της Ένωσης μετά το παιχνίδι κυπέλλου με τον Φοίνικα Σύρρου είχε δώσει μια μέρα ρεπό στους αθλητές του για να ξεκουραστούν και να επιστρέψουν την Παρασκευή (1/2) πίσω στις προπονήσεις.
Άλλωστε έχουν μόνο μία μέρα στη διάθεση τους για να προετοιμαστούν για το παιχνίδι του Σαββάτου (2/2) με τον Οδυσσέα στις 19:30 για το πρωτάθλημα της Α2 Ανδρών.