
Κανονικά θα λειτουργήσουν αύριο τα μέσα μαζικής μεταφοράς
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αύριο Τετάρτη (30/1) αναμένεται να κινηθούν κανονικά όλα τα μέσα συγκοινωνίας βγάζοντας έτσι ένα βάρος από τις δυσκολίες που έφεραν οι απεργίες όλες αυτές τις μέρες στους κατοίκους της Αθήνας. Νέες κινητοποιήσεις από την Πέμπτη.