
Η διοίκηση της ΠΑΕ ΑΕΚ ήρθε σε επαφή με τον άνθρωπο της Κιέβο που βρέθηκε στο ΟΑΚΑ για τον αγώνα με τον ΟΦΗ και τον ενημέρωσαν για το ποσοστό μεταπώλησης του Σορεντίνο
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι διοικούντες την ΠΑΕ βρήκαν την ευκαιρία να ενημερώσουν τον σκάουτ της Κιέβο που έδωσε το «παρών» στο ΟΑΚΑ για να παρακολουθήσουν την αναμέτρηση της ΑΕΚ κόντρα στον ΟΦΗ, για το θέμα του ποσοστού μεταπώλησης που έχει η Ένωση και δικαιούται από την μεταγραφή του Σορεντίνο στην Παλέρμο, με τον ίδιο να είναι ενήμερος για το θέμα.
Μάλιστα, οι δύο πλευρές αναμένεται να έχουν νέα επαφή από Δευτέρα, ώστε να ξεκινήσουν οι διαδικασίες και η ΑΕΚ να πάρει τα χρήματα που της αναλογούν.