
Συνεχίζονται οι προπονήσεις για τους «μάγκες» του Αρβανίτη εν όψει του παιχνιδιού με τον ΠΑΟΚ
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι αθλητές της ΑΕΚ επέστρεψαν χτες στις προπονήσεις μετά το διήμερο ρεπό τους και σήμερα συνέχισαν την προετοιμασία τους για το παιχνίδι της Θεσσαλονίκης με τον ΠΑΟΚ.
Ο προπονητής της ομάδας, Γιάννης Αρβανίτης, θα ήθελε ενδιάμεσα να γίνει κάποιο φιλικό όμως αυτό είναι δύσκολο έως ακατόρθωτο.