16.1
20:48

Χωρίς Μετρό την Πέμπτη για 24 ώρες

AEK1924.gr team
Χωρίς Μετρό την Πέμπτη για 24 ώρες

Χειρόφρενο τραβούν την Πέμπτη οι εργαζόμενοι του Μετρό από την έναρξη έως τη λήξη της βάρδιας. Γιατί διαμαρτύρονται

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Ταλαιπωρία περιμένει το επιβατικό κοινό αύριο Πέμπτη 17 Ιανουαρίου, λόγω της απεργίας που προκήρυξε το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών από την έναρξη της βάρδιας και μέχρι τη λήξη της.

Οι εργαζόμενοι αντιδρούν στην ένταξή τους στο ενιαίο μισθολόγιο, που, όπως επισημαίνουν καταργεί αυτομάτως την Σ.Σ.Ε.

“Εξαντλήσαμε κάθε περιθώριο διαλόγου, που αποδείχτηκε προσχηματικός” τονίζουν σε ανακοίνωσή τους και ζητούν την κατανόηση του επιβατικού κοινού.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement