
Χειρόφρενο τραβούν την Πέμπτη οι εργαζόμενοι του Μετρό από την έναρξη έως τη λήξη της βάρδιας. Γιατί διαμαρτύρονται
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ταλαιπωρία περιμένει το επιβατικό κοινό την Πέμπτη 17 Ιανουαρίου, λόγω της απεργίας που προκήρυξε το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών από την έναρξη της βάρδιας και μέχρι τη λήξη της.
Οι εργαζόμενοι αντιδρούν στην ένταξή τους στο ενιαίο μισθολόγιο, που, όπως επισημαίνουν καταργεί αυτομάτως την Σ.Σ.Ε.
“Εξαντλήσαμε κάθε περιθώριο διαλόγου, που αποδείχτηκε προσχηματικός” τονίζουν σε ανακοίνωσή τους και ζητούν την κατανόηση του επιβατικού κοινού.
Πηγή: news247