
Στα σπίτια τους έκαναν μπάνιο οι παίκτες της ΑΕΚ μετά το τέλος της προπόνησης, καθώς στο προπονητικό κέντρο δεν υπήρχε νερό.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Η ΔΕΗ συνεχίζει τις εργασίες της στα Σπάτα, με αποτέλεσμα στο προπονητικό κέντρο να μην υπάρχει ζεστό νερό. Για αυτό το λόγο μετά το τέλος του σημερινό(15/01) προγράμματος εκγύμνασης οι «κιτρινόμαυροι» επέστρεψαν στα σπίτια τους ώστε να κάνουν εκεί μπάνιο.