13.1
21:10

Στο βόλεϊ και ο Παπαϊωάννου

Παναγιώτης Καλογερόπουλος
Στο βόλεϊ και ο Παπαϊωάννου

Ο Μίμης Παπαϊωάννου έδωσε το «παρών» στο κλειστό του Ιωνικού Νέας Φιλαδέλφειας παρακολούθησε το ματς της ΑΕΚ κόντρα στον Ηρακλή Κηφισιάς και μετά το τέλος της αναμέτρησης έδωσε συγχαρητήρια στις παίκτριες για τη νίκη

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Στο κλειστό του Ιωνικού Νέας Φιλαδέλφειας η ΑΕΚ υποδέχτηκε τον Ηρακλή Κηφισιάς, στο ντέρμπι της αγωνιστικής, το οποίο παρακολούθησε και ο Μίμης Παπαϊωάνου. Ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής της Ένωσης μετά το τέλος του αγώνα συνομίλησε με όλες της παίκτριες του Απόστολου Οικονόμου και μοίρασε συγχαρητήρια για αυτή την πολύ σημαντική νίκη.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement