
Την ανωτερότητα της ΑΕΚ παραδέχθηκε ο Μαρίνος Ουζουνίδης
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Λακωνικός ήταν στις δηλώσεις του στη συνέντευξη Τύπου ο προπονητής της Ξάνθης, Μαρίνος Ουζουνίδης, παραδεχόμενος το δίκαιον της νίκης της ΑΕΚ.
«Η ΑΕΚ κέρδισε δίκαια το παιχνίδι. Μπορεί να είχαμε μια μεγάλη ευκαιρία στο τέλος με τον Μαρκόφασκι να πάρουμε τον ένα βαθμό, αλλά δεν αξίζαμε. Δεν κρατήσαμε τη μπάλα όσο θα έπρεπε, κάναμε πολλά λάθη και δίκαια χάσαμε», δήλωσε ο Ουζουνίδης και κατέληξε: «Αφήνουμε στην άκρη αυτό το παιχνίδι και κοιτάμε τα επόμενα».