
Η ομάδα χάντμπολ της ΑΕΚ βρέθηκε στο ΟΑΚΑ ώστε να παρακολουθήσει από κοντά την αναμέτρηση κόντρα στην Ξάνθη.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι παίκτες του Γιάννη Αρβανίτη δεν είχαν κάποια αγωνιστική υποχρέωση την ώρα του αγώνα ΑΕΚ – Ξάνθη και έτσι αποφάσισαν να μεταβούν όλοι μαζί στο ΟΑΚΑ, ώστε να παρακολουθήσουν από κοντά το παιχνίδι.
Μετά το τέλος του αγώνα όλοι τους ήταν ικανοποιημένοι, καθώς η Ένωση κατάφερε να πάρει το «τρίποντο» της νίκης.