
Με πρόστιμο 7.500 ευρώ τιμωρήθηκε η ΠΑΕ ΑΕΚ για τα επεισόδια στο παιχνίδι της 16ης αγωνιστικής με τον Αστέρα Τρίπολης.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Η τιμωρία για την Ένωση ήταν αναμενόμενη, από τη στιγμή που κλήθηκε σε απολογία. Τελικά, το πρόστιμο έφτασε τα 7.500 ευρώ, για την ανάρμοστη συμπεριφορά των οπαδών της στο εκτός έδρας παιχνίδι με τον Αστέρα Τρίπολης.
Από την άλλη πλευρά Ολυμπιακός και Παναθηναϊκός έπεσαν στα… μαλακά, καθώς καλούνται να πληρώσουν 2.000 και 500 ευρώ αντίστοιχα.