10.1
20:48

Νίκη για τους «μάγκες»

Παναγιώτης Καλογερόπουλος
Νίκη για τους «μάγκες»

Εύκολη νίκη σε φιλική αναμέτρηση είχαν σήμερα οι παίκτες του Γιάννη Αρβανίτη

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Πιο συγκεκριμένα η ομάδα της ΑΕΚ νίκησε με 30-20 τον Άρη στη Νίκαια όπου πραγματοποιήθηκε το φιλικό. Ήταν μια καλή ευκαρία για τον προπονητή της Ένωσης να δει το βαθμό ετοιμότητας της ομάδος καθώς το πρωτάθλημα ξεκινά σε λίγες μέρες.

Για αύριο έχει προγραμματιστεί προπόνηση στις 18:00

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement