
Εύκολη νίκη σε φιλική αναμέτρηση είχαν σήμερα οι παίκτες του Γιάννη Αρβανίτη
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Πιο συγκεκριμένα η ομάδα της ΑΕΚ νίκησε με 30-20 τον Άρη στη Νίκαια όπου πραγματοποιήθηκε το φιλικό. Ήταν μια καλή ευκαρία για τον προπονητή της Ένωσης να δει το βαθμό ετοιμότητας της ομάδος καθώς το πρωτάθλημα ξεκινά σε λίγες μέρες.
Για αύριο έχει προγραμματιστεί προπόνηση στις 18:00