
Το «παρών» στην κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας των Παλαιμάχων θα δώσει η ομάδα μπάσκετ της ΑΕΚ.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Συγκεκριμένα στις 14 Ιανουαρίου στο ξενοδοχείο «Crown Plaza» στην Μιχαλακοπούλου, οι Παλαίμαχοι της ΑΕΚ κόβουν την πίτα τους για το 2013 και την εκδήλωση θα τιμήσει με την παρουσία της η «Βασίλισσα».
Ο Βαγγέλης Ζιάγκος μαζί με τους παίκτες και τους συνεργάτες του θα αφήσουν για λίγο στην άκρη την προπόνηση και θα τιμήσουν με την παρουσία τους τις μεγάλες δόξες της Ένωσης.