
Στα Σπάτα επέστρεψαν οι υπάλληλοι της ΠΑΕ, για πρώτη φορά μετά τις 14 Δεκεμβρίου που ξεκίνησε η κατάληψη.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Μετά από περίπου ένα μήνα η ΠΑΕ ΑΕΚ ξεκινάει να λειτουργεί κανονικά. Οι οργανωμένοι οπαδοί που έχουν κάνει κατάληψη στα γραφεία, τόνισαν ότι δεν έχει σκοπό να δημιουργήσουν κανένα πρόβλημα, με τους εργαζόμενους να επιστρέφουν ξανά στα γραφεία τους.
Μετά το επεισόδιο με τον Φουρτάδο, πλέον στα Σπάτα συνυπάρχουν οι οργανωμένοι οπαδοί, οι υπάλληλοι της ΑΕΚ, καθώς και οι ποδοσφαιριστές, με το κλίμα να είναι αρκετά καλό.