
Ο 19χρονος μέσος της ΑΕΚ αποφάσισε να κάνει το τραπέζι στην ομάδα τζούνιορ για να τους επιβραβεύσει για την κατάκτηση της 3ης θέσης του τουρνουά του Κενταύρου
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Στο τουρνουά του Κενταύρου, που πήρε συμμετοχή η ομάδα τζούνιορ της ΑΕΚ, βρέθηκε ο Γιώργος Κατίδης που παρακολούθησε κάποια από τα ματς που έδωσε η Ένωση. Οι μικροί του Στέλιου Ορφανίδη κατέκτησαν την 3η θέση του τουρνουά και ο Κατίδης αποφάσισε ως επιβράβευση το τμήμα των γεννημένων 2002/2003 κάνοντας τους το τραπέζι σήμερα (07/01) το απόγευμα, δείχνοντας έτσι τη στήριξη του στη προσπάθεια που έχουν ξεκινήσει ο δημιουργός του τμήματος Τάσος Στασινόπουλος που είναι και ο Επικεφαλής Ανάπτυξης των Υποδομών .