
Στις προπονήσεις επέστρεψαν την Τετάρτη(02/01) οι παίκτες του Ντανιέλ Μπατίστα μετά τη διήμερη άδειά τους.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι «κιτρινόμαυροι» τελείωσαν και με τη δεύτερη άδειά τους και σήμερα βρέθηκαν στο Καπανδρίτι ώστε να επανέλθουν στις προπονήσεις. Ο Ντανιέλ Μπατίστα επέλεξε αυτή τη φορά να μην τρέξουν οι παίκτες του στο άλσος της Νέας Φιλαδέλφειας αλλά να μπουν αμέσως στο γήπεδο ενόψει του σαββατιάτικου αγώνα κόντρα στον Αστέρα Τρίπολης.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το «παρών» στην προπόνηση έδωσαν για ακόμα μια φορά οι τρεις υπό δοκιμή παίκτες, τους οποίους «τσεκάρουν» ο Ντανιέλ Μπατίστα και οι συνεργάτες τους.