
Η πρώτη αγωνιστική του δεύτερου γύρου στο πρωτάθλημα χάντμπολ ξεκινάει με ντέρμπι για την ΑΕΚ που θα αντιμετωπίσει τον Δούκα
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Σε άδεια μέχρι την Πέμπτη (03/01) βρίσκονται από σήμερα (30/12) οι παίκτες του Γιάννη Αβρανίτη. Οι «κιτρινόμαυροι» έχουν την ευκαιρία να ξεκουραστούν και να επιστρέψουν με γεμάτες μπαταρίες, καθώς η συνέχεια του πρωταθλήματος ξεκινάει με το ντέρμπι κόντρα στο Δούκα που έχει οριστεί για τις 19 Ιανουαρίου, με τις δυο ομάδες να μοιράζονται τη δεύτερη θέση της βαθμολογίας.