
Ο πρώην πρόεδρος της ΠΑΕ ΑΕΚ μέσω της σελίδας aekbasket.eu που διατηρεί στο διαδίκτυο αναφέρθηκε στην… οικονομική ενίσχυση που έλαβε η ΚΑΕ από τον Κανελλόπουλο
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Στην γραπτή του δήλωση, ο πρώην αντιπρόεδρος της «κιτρινόμαυρης» ΠΑΕ ισχυρίστηκε ότι έβαλε περισσότερα χρήματα από όσα είχε πει, με τον Νίκο Γεωργαντζόγλου να κάνει γνωστό το ακριβές ποσό. «Ο πρώην αντιπρόεδρος της ΠΑΕ κύριος Τάκης Κανελλόπουλος ισχυρίστηκε σε γραπτή δήλωσή του ότι έβαλε στην ΑΕΚ περισσότερα από όσα είχε. Εμείς αυτό που ξέρουμε είναι ότι πέρυσι ενίσχυσε το Τμήμα Μπάσκετ της ΑΕΚ με το τεράστιο ποσό των 200 ευρώ! Τα συμπεράσματα δικά σας…», έγραψε ο Νίκος Γιωργαντζόγλου.