
Η μαγνητική τομογραφία που υποβλήθηκε ο Μιχάλης Πολυτάρχου ήταν καθαρή, με τον έμπειρο φόργουορντ να συνεχίζει τη θεραπεία.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο Πολυτάρχου υποβλήθηκε σε μαγνητική τομογραφία σήμερα(28/12) το πρωί, τα αποτελέσματα της οποίας ήταν θετικά. Παρά τις ενοχλήσεις που νιώθει, το πρόβλημα που αντιμετωπίζει δεν είναι σοβαρό. Παρόλα αυτά ο πρώτος σκόρερ της Ένωσης θα συνεχίσει τη θεραπεία και όταν νιώσει καλύτερα θα ξεκινήσει κανονικά τις προπονήσεις.