
Για το Σάββατο (29/12) στις 17:00 το απόγευμα προγραμματίστηκε τελικά το φιλικό που θα δώσει η μπασκετική ΑΕΚ, στο κλειστό του Αγίου Θωμά
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Με την επιστροφή από την ολιγοήμερη άδεια που είχε δώσει ο Βαγγέλης Ζιάγκος στους παίκτες του, οι «κιτρινόμαυροι» έχουν μπει ξανά σε φουλ ρυθμούς προετοιμασίας και για να βρίσκονται σε εγρήγορση, ο νεαρός τεχνικός αποφάσισε να γίνει ένα φιλικό πριν την Πρωτοχρονιά.
Έτσι λοιπόν, οι «κιτρινόμαυροι» θα αντιμετωπίσουν το Σάββατο (29/12, 17:00) το Μαρούσι στο κλειστό του Αγίου Θωμά, ώστε να προετοιμαστούν καλύτερα για την επανέναρξη του πρωταθλήματος, στο οποίο η ΑΕΚ φιλοξενεί τον Χολαργό στο κλειστό της Ζωφριάς.