
Ακόμη μια εκπρόσωπος της dream team των 90s είναι το πρόσωπο του σημερινού Lost and Found. Ο λόγος για την Άντζυ Σαμίου η οποία από “Κάφτρα” των 90s μας έδωσε μια όχι και τόσο δραστική “Ασπιρίνη” στα 00s.
Πάμε αρκετά πίσω. Δύο χρόνια μετά τις αρχές του 90. Το κοντέρ της Άντζυς στα νυχτερινά μαγαζιά έχει ήδη ξεκινήσει και κυκλοφορεί τον πρώτο της προσωπικό δίσκο “Το αδύνατο σημείο”. Σίγουρα το ξέρεις. Ένα αργό τσιφτέτελι με την Άντζυ να τραγουδά τους στίχους που μετατράπηκαν σε ύμνο “Εκεί που καίγομαι πολύ / θέλω να νιώσω το φιλί / καν’ το κορμί μου να μιλά / πιο χαμηλά, πιο χαμηλά, πιο χαμηλά“. Όχι. Δεν υπάρχει κάποιο κρυφό νόημα πίσω από το τραγούδι. Αυτό που κατάλαβες εννοεί.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Διαβάστε περισσότερα στο cosmo.gr