
Η γυναικεία ομάδα βόλεϊ της ΑΕΚ θα αντιμετωπίσει στις 5 Ιανουαρίου το Ρέθυμνο στην Κρήτη, για την πρώτη αγωνιστική του δεύτερου γύρου του πρωταθλήματος.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Έχοντας το απόλυτο στο πρώτο μισό του πρωταθλήματος οι «κιτρινόμαυρες» θα ταξιδέψουν στην Κρήτη, με σκοπό να ξεκινήσουν με το δεξί τη νέα χρονιά.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το Ρέθυμνο βρίσκεται στην τέταρτη θέση του βαθμολογικού πίνακα.