14.12
09:09

«Λουκέτο» στα φαρμακεία Δευτέρα και Τρίτη

Πένυ Μακρή
«Λουκέτο» στα φαρμακεία Δευτέρα και Τρίτη

Σε νέες απεργιακές κινητοποιήσεις προχωρούν και οι φαρμακοποιοί

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Την Δευτέρα και την Τρίτη 17 και 18 Δεκέμβρη, οι φαρμακοποιοί θα προχωρήσουν σε απεργία, μετά από απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Πανελληνίου Φαρμακευτικού Συλλόγου. Οι φαρμακοποιοί ζητούν να ξεκαθαριστεί το θέμα των παλιών χρεών και να συγκεκριμενοποιηθεί η ημερομηνία πληρωμής των Συνταγών του Σεπτέμβρη.

«Χωρίς τη χρηματοδότηση το πρόβλημα στην Υγεία θα διογκώνεται» τόνισε ο πρόεδρος του Πανελληνίου Φαρμακευτικού Συλλόγου Θεόδωρος Αμπατζόγλου, προσθέτοντας ότι η λύση βρίσκεται στα χέρια του πρωθυπουργού και των πολιτικών αρχηγών, από τους οποίους ζητούν συναντήσεις «ώστε να δοθεί λύση στο πρόβλημα της φαρμακευτικής περίθαλψης και να αποκλιμακωθεί η ένταση που υπάρχει στο χώρο». 

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement